Manifestatie II - Armoede werkt niet

22 november 2011

Manifestatie II - Armoede werkt niet

Na de succesvolle manifestatie van afgelopen jaar wordt er op 10 december 2011 weer een manifestatie georganiseerd in de Brabanthallen. Een manifestatie om te protesteren tegen de bezuinigingen op de sociale werkvoorziening, jonggehandicapten, bijstandsuitkeringen, passend onderwijs, de zorg etc, etc.

De SP organiseert deze manifestatie samen met de PvdA, de Abvakabo, de Bijstandsbond, Landelijke Cliëntenraad, Platform Verontruste Ouders, Walk of Shame, Rekening Retour, Terug naar de Bossen en anderen.

Meer informatie is te vinden op de website: www.armoedewerktniet.nl. Op deze website kunt u zich ook aanmelden voor busvervoer, bij voldoende aanmeldingen wordt deze daarna geregeld. Heeft u geen internet dan kunt u ook contact opnemen met de lokale afdeling.

Dus noteer alvast in uw agenda: Manifesatie II - 10 december 2011 - Congrescentrum 1931 (Brabanthallen) - van 13:00 uur tot 16:00 uur.

Samen staan we sterk en kunnen we een verschil maken. Of om in de gedachte van Emile Roemers algemene beschouwingen te blijven: "Blijf niet mokkend aan de kant staan. Stel een daad en toon je moed. Laat je woede hand in hand gaan. Met het goede dat je doet"