SP maandag

26 maart 2011

SP maandag

Vanuit de fractie en het bestuur is de wens gekomen om op vaste tijden actief te zijn met de SP. We willen hiervoor wekelijks op maandag vanuit ons pand aan de Elisabethstraat diverse acties gaan voeren. We starten maandag 28 maart en zullen als eerste onze leden bezoeken.

Deze wens is er omdat we vinden dat we buiten het politieke vooral actief in de samenleving moeten zijn. We zijn dit natuurlijk nu ook al maar we willen de actieve betrokkenheid meer vorm geven. We verplaatsen hierom ook onze fractievergaderingen vanuit het gemeentehuis naar de Elisabethstraat. Bij deze fractievergadering zijn (zoals altijd) alle leden welkom.

Door de vele bezuinigingen die er op onze maatschappij af komen denken we dat we vaker in de vorm van acties en protesten van ons moeten laten horen. Laten we alles wat er in Den Haag, Provincie- en Gemeentehuis op ons af komt gewoon over ons heen komen of gaan we actief laten horen dat we het hier niet mee eens zijn? En wat zijn dan de alternatieven om de problemen op te lossen?

Alle leden en belangstellenden zijn welkom om deel te nemen aan deze avonden en hieruit voortkomende activiteiten. We starten iedere maandag om 19:00 uur vanuit de Elsisabethstraat 28. Tot dan.