Politiek-cultureel café Bomen in, uit het bos

16 april 2004

Politiek-cultureel café Bomen in, uit het bos

De door het bestuur van de Stichting Accommodatie Naat Piek afgeblazen eerste aflevering van 'Bomen in het bos' gaat door op een andere locatie: Zaal d'n Vorstenburgh aan de Sint Jansstraat 18 te Uden. Alle mensen die de eerste keer deel zouden nemen, hebben ook nu hun medewerking toegezegd.

Ook Agnes Kant brengt een bezoek aan 'Bomen in het bos'
De eerste keer was 'Bomen in het Bos' gepland in Naat Piek op 7 maart.Vlak van tevoren blies het bestuur van de St. Accommodatie Naat Piek onder druk van enkele sponsoren de boel af. Inmiddels heeft het bestuur zijn excuses aan de SP aangeboden. 'Bomen in het bos' vindt nu plaats op zondag 25 april van 15.30 tot 17.30 uur.

Met medewerking van:

• Inge Fleischeuer - directeur Thuiszorg Brabant Noord-Oost,
  • Jopie Verhoeven - ervaringsdeskundige en lid van het RPCP, en
  • Agnes Kant, lid Tweede Kamer SP en deskundige in de zorg.

Zij verzorgen het politieke deel van het café.

Voor het culturele deel komen:

• PuuR - een Udense muziekgroep onder leiding van Mark van de Ven,
  • Cabaretduo Heesters & De Laat, en
  • Leo Steenbakker - columnist.

Het geheel staat onder leiding van presentator Hans de Jager.
In een mix van muziek, cabaret, een gesproken column, korte inleidingen en debat kan het publiek genieten van een eigen Udense 'talkshow': informatief, ontspannend en geëngageerd.

De toegang is gratis en natuurlijk zijn alle SP-leden méér dan welkom!
Gezien de actuele situatie omtrent de coalitievorming, naar aanleiding van de val van het Udense college, stellen wij u vanaf 17.00 uur in de gelegenheid om op informele basis vragen te stellen aan het SP-bestuur cq. fractie.