Doe Mee - Lid worden

21 maart 2014

Doe Mee - Lid worden

Ook enthousiast geworden over de SP? We gaan natuurlijk niet op onze lauweren rusten nu we de grootste partij in Uden zijn geworden. Nu begint het pas.

Natuurlijk willen we in het college zodat we echt kunnen besturen, hiervoor gaan we nu spreken met alle andere partijen. Onze inzet is een coalitie die gaat werken aan een goed, sociaal en betaalbaar Uden (voor iedereen!).

Maar als SP zullen we ons ook gewoon blijven inzetten buiten de gemeenteraad. We blijven naar u toekomen om te horen wat er in uw buurt speelt. We blijven onze hulpdienst bemannen om uw problemen aan te horen en waar mogelijk te helpen.

Om onze ambities waar te maken hebben we een sterk team mensen tot onze beschikking. Maar we kunnen altijd extra mensen gebruiken. Ben je al lid en wil je actiever worden, neem contact op met het bestuur. Ben je nog geen lid, wordt dat dan en geef aan dat je actief wil zijn, dan wordt er snel contact met je opgenomen.

Ook mensen die de SP passief willen steunen zijn van harte welkom. Een lidmaatschap kost slechts 20 euro per jaar.

Meer informatie staat hier: lid worden

Wil je eerst meer informatie van iemand van de lokale afdeling, neem dan contact op met een van de fractie- of bestuursleden