:: Onze mensen

PDF :: overzicht :: vorige :: volgende

:: Onze mensen

:: Spencer Zeegers
“Met alles wat er op ons af komt is een sterke SP belangrijker dan ooit. We stellen sociale plannen tegenover slecht beleid. Wonen, zorg, bestaanszekerheid, werk, onderwijs: iedereen telt mee, niemand mag uit de boot vallen."

:: Marianne van bergen
"De verenigingen en clubs in Uden verbinden mensen uit alle wijken, van verschillende leeftijden en met verschillende achtergronden. Veel verenigingen zijn afhankelijk van subsidie en van vrijwilligers. Het voortbestaan is belangrijk voor de leden, maar ook voor Uden als gezellige en gezonde gemeente."

:: John-Pierre van deursen
"We horen van veel mensen dat ze vastlopen in een woud van regels en bureaucratie. Dit is onnodig en moet veranderen. De gemeente is er voor de burgers, niet andersom."

:: jan verbruggen
"Duurzame landbouw moet vooruit kunnen en volop medewerking krijgen van de gemeente, daar is ook veel werkgelegenheid mee gemoeid. Onnodige vertraging werkt frustrerend en kost veel geld; dat moet en kan veel beter."

:: wim somers
"We moeten het geld in Uden eerlijker verdelen. Niet alles naar prestige of zinloze promotie, maar investeren in mensen, in werk en in leefbare wijken. Iedereen telt en moet mee kunnen doen!"

:: TON segers
"Mensen willen hun eigen buurthuis dichtbij, persoonlijk en vertrouwd. Niet alleen vóór de mensen, maar ook ván de mensen. Dat gaat niet lukken met dure, grootschalige MFA’s op een grote afstand."

:: deniz bozkurt
"Tot je 27e thuis moeten zitten omdat er geen betaalbare woningen zijn is te gek voor woorden. Er moeten meer goedkope huizen komen, wat hebben we aan grote villa’s rond het ziekenhuis?"

:: gerard bus
"MKB-ers, ZZP-ers, winkeliers en andere kleine ondernemers hebben het zwaar in deze crisis. Ze hebben een gemeente nodig, die met ze meedenkt."

:: marc vd elzen
"Bij Jeugdzorg horen de belangen van het kind voorop te staan, nooit de financiën. Goede zorg moet gegarandeerd blijven."

:: george van geem

45. Jose Louwers

46. Roos Aerts

:: Hoofdstukken